Eğitim Sokağı
Hoşgeldiniz
Ziyaretçi. Kayıt Ol !

Sitemize Dosya Yükleyerek

Destek
Olabilirsiniz


öğretmenle başım derttte!!!
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5



[-]
Etiketler
öğretmenle , başım , derttte

Konu: 526
Mesaj: 1,937
Cinsiyet: Belirtmiyorum
Kıdem: 01-04-2009

(27-10-2010, 10:03)DİLEK Nickli Kullanıcıdan Alıntı: bencede velinimet yiğeninizi alın okuldan fazlasıyla zıtlaşmışsınız

Biggrin öğretmenin yerinde olmak istemezdim açıkçası

Cevapla
(Son Düzenleme: 27-10-2010, 16:16, Düzenleyen: Fidansss.) .
Konu: 4
Mesaj: 63
Cinsiyet: Bayan
Kıdem: 01-06-2010

Teşekkürler bilgetürk hocam. haklısınız .
Yeğenimde DEH(dikkat eksikliği hiperaktivite sorunu var . Bunu da ben kendim teşhis edip öğretmene söyledim ve RAMa ben kendim gidebilir miyim diye sorunca da rehberlik servisine yönlendirdi geçen sene.O kadar mı kötü diye de şaşırmıştı hatta ve sınıfta iyi demişti. Halbuki öğretmen yol göstermeliydi ben biliyorum ama RAMı ya da DEHlii çocuk nasıl davranır bilmeyenler olabilir. Ablam anlayış göstermesini istemiş te nasıl olayım diye ellerini açmış" arkadaşına kalem batırıyo" falan demiş. yani öğretmenin haklı olduğu konu çocuğun dürtüselliği normal bi çocuk değil ama bunları da otokontrolünü sağlayamadığından yapıyor yaramazlıktan değil.Bu ay Ekimde okudu kitap sayısı 30 ,sayfa sayısı da 1200 civarında.Türkçeden bir arkadaşıyla sadece ikisi 100 almışlar..matematiği basamak kelimesini yazmadı diye not kırmasaydı 90yani zeki bi çocuk.
Öğretmenle henüz konuşmadım hala toplantı yapmadı.Olağan toplantıyı bekliyoruz. beni de çağırmadı ama şikayetçi olduğumuz çöpe yollama cezasını vermiyormuş artık. yeğenim "türkçe kitabını unuttum öğretmen beni çöpe yollamadı gözüne girdim "diye seviniyodu çocuk işte) o kadar yanında konuştuk bizim tepkimiz sonucunda vazgeçtiğinin farkında değil. )

Öğretmen için sınıfa dağıtmak üzere "Kitap okuma takip formu" ve kitap okumalısın diye yazı hazırladım onları göstermeye gideceğim evine yarın. "Onayınızı almadan çıktı almayayım" dedim bugün telefon ettim de.Kitap kurdu yapıyoruz her 50 sayfaya bir yuvarlak yapışacak kurda onu nereye nasıl asıcaz diye sormam lazım bunları bile oturup konuşamıyorum evine koşturuyor hemen zil çalınca. Neyse yarın müsait olduğunu söyledi bakalım inşallah bu şikayet konusu açılmaz:( ben açmam da O açarsa konuşurum "velileri tek tek arayıp topnatı yapmanız hoş değil" demesi moralimi daha d abozdu neden biz kendi aramızda konuşamaz mıyız? yani ben hocaya hem yardım ediyorum hem de çocukların hakkını da savunuyorum.2 ders saati boyunc ayakta çocuğu bekletmek hangi vicdana sığar.Çocuklar sorumluluğunu bilmeliymiş ama sorumluluk kazandırmanın başka yöntei olmalı. Çöp cezasının işlediği çocuklar var tabi korkudan hiçbir kitap malzeme unutmuyorlar ama bize işlemiyo işte.:( Sadece ceza dadeğil genelde (sorunları olduğundan ) kendini öğrencilerine veremiyo bakıyorum öğretmenler neler neler yapıyorlar..
benim öğretmenle zıtlaşmaya niyetim yok bu sınıfta kalacaksak böyle birşey de çocuğa zarar verir zaten...

Cevapla
(Son Düzenleme: 31-10-2010, 1:04, Düzenleyen: ***velinimet***.) .
Konu: 0
Mesaj: 27
Cinsiyet: Belirtmiyorum
Kıdem: 29-09-2012

Velinimet hanımcım ,yazdıklarınızı baştan sona okudum.Yanlış anlamayacağınızı ümit ederek çok güldüğüm yerlerde oldu.Siz ,yeğeninizin öğretmeninin hafiyesi olmuşsunuz adeta:) öncelikle çok zıtlaştığınızı düşünüyorum bende ve yeğeninizin iyiliği için sınıf değişikliği şart olmuş artık.Onun dışında bayan öğretmenler, erkek öğremenlere oranla daha disiplinli ve titiz.Daha türkçesi gıcık! sözüm meclisten dışarı olsun yinede:)O nedenle bende tercihimi bay öğretmenden yana kullandım.Çok şükür şimdilik memnunum.

Cevapla
.

Anahtar Kelimeler

öğretmenle başım derttte!!! ,öğretmenle başım derttte!!! Öğretmen Forumu,öğretmenle başım derttte!!! yükle,öğretmenle başım derttte!!! download,öğretmenle başım derttte!!! indirmek istiyorum,öğretmenle başım derttte!!! ödev yükle,öğretmenle başım derttte!!! bedava, öğretmenle başım derttte!!! ÖDEV İNDİR,öğretmenle başım derttte!!! YÜKLE,etkinlik,yukle,İndir,download,inndir,öğretmenle başım derttte!!! eğitimöğretmenle başım derttte!!!dosya indir




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
Türkçe Çeviri : MyBBTürkiye, MyBB, © 2002-2020 MyBB Group.
MyBB Destek: InSiDe